'

Amerikanska Pannkakor

Gokväll onsdag, du är inte längre välkommen till min vardag! :) slutade skolan vid halv fem. Sent ja..men tidigare än vanligt. Hatar verkligen torsdagar! Jossan mötte iallafall upp mig vid skolan, så gick vi till Elgigantis & var där 1 timme om inte mer haha, överraskade Anton :) Fixade även mammas julklapp! Drog hem till mig sen vid 19 hämtade Anton mig, handlade & drog hem till honom. Just nu är Daniel här också, trevligt :) Åt lite för en stund sen, eller åtminstone försökte. Har hela munnen full med förkylningsblåsor så kan knappt äta längre, det bara svider :( Kommer svälta wihooooo new life! Det blev iallafall amerikanska pannkakor, mumsigt :* Ska fortsätta glo tv med Daniel medans Anton sjunger och spelar in musik. Hörs när jag är hemma, puss! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback