'

30 APRIL & 1 MAJ

hhhej! kom in för en stund sen, har varit ute med min valpis och träffade raffe, robert & anton. :) trevliga pojkar! igår stack jag, evelina & matilda ner till stan, fick med mig 2 tröjor hem! sedan vidare ner till osudden och tog årets första dopp, såå sköönt. åkte sedan hem till evelina och fixade oss lite, sen kom ellen också :) stack upp till borgen där jag spenderade min kväll med evelina, ellen, raffe, anton, basse, alle & axel :) grillade, spelade gitarr, sjöng & hade en jätte mysig valborg med dom bästa! sov jätte gott inatt♥ vid 13 idag drog jag och evelina till Bor. vi åkte till solgården & stekte med olja, är röd som en liten tomat nu :') åkte hem till mig & åt, sen sooolade mer :) tack allihopa för en riktigt bra lång helg, ni är bäst. pusss! ♥


Kommentarer
Minaaaaaaaaaaa säger:

SKOJA DU MED MiTT LiV?! ÄR DU SÅ BRUN!!!??

2012-05-03 | 12:10:22
Bloggadress: http://miinabrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback