'

sometimes I want to die for you

hhej! haft en underbar helg med underbara vänner, som vanligt! i fredags var jag hos sara i gnosjö & hade kul med massa folk. :) i lördags sov jag heeela dagen & hade jättemysigt här hemma!♥ åkte ut till mormor vid 17.30 med släkten och fikade. träffade även jonne & simon en runda. matilda mådde inte så bra där ute & spydde, det visade sig att det var blintarmen så just nu ligger hon på sjukhus & får förhoppningsvis komma hem imorgon. åkte hem runt 21, då kom matte, anton & affe och hämtade mig & vi drog in till värnamo & träffade några kompisar. åkte till anderstorp vid 22 & gislaved & hälsade på ännu mera folk :) drog tillbaka till värnamo vid 1 & träffade min underbara evelina! idag vaknade jag vid 8 & började jobba vid 10. jobbade 7 timmar & åkte med anton, raffe & robert till bor. var i solgården med raffe,anton, robert, axel, basse, quaade,linus, bassse, evelina & några till. idag var det kallt i vattnet men tog ett dopp för det! såå störande att jag inte kan få in mobilbilderna till datan så nu får ni bara tråkiga bilder :) ha det gött! pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback