'

sista natten hemma!

helllo! ellen kom till mig vid 8 och vi stack till borgen. hade friluftsdag idag och skulle orientera. det gick super! slutade runt 10 igen, sprang på en timme ungefär :) träffade raffe & sen anton eftersom jag åker imon. när ja kom hem duschade jag och sen gick en runda med min gosebjörn-X ♥ haha puss! :) just nu sitter jag med dom gamla franskaböckerna från högstadiet och försöker få in lite lätta men behövliga fraser. imorgon bär det av till frankrike alltså, sjukt! ska in till stan strax med mamma och fixa det sista inför imorgon & sen valpkurs med älsklingen! om det nu blir så, för han kan inte öppna sitt öga, uuuhuhu :( hoppas på det bästa! PUSS


Kommentarer
muikkiiii säger:

haaaaa det bäääst åssaaaa!! pussochkram på daaaj!

2012-05-10 | 17:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback