'

vilken underbar dag alltså!

hej på er! sitter & kollar på sveriges värsta bilförare efter en underbar dag! började med franska & efter det 4 timmars rast. gjorde ett skolarbete, sedan gick och fikade med sara och ella. satt när i några timmar & åt oss tjocka. :) hade sedan svenska & sist natur, satt ute på en bänk med sara & lyssnade på musik. vilket underbart väder säger jag bara, dom andra dagarna har det blåst men idag var det riktigt varmt utan jackan tillomed, awesome :d slutade halv 4 och tog bussen hem. hemma var evelina och väntade på mig med sin nya moppe ola-conny. åkte en sväng & sedan satte oss och gungade & hade jätte mysigt! hon drog hem runt halv åtta tiden. vilken underbar dag säger jag bara! inte nog med det så slutar jag halv 11 imon :D ännu bättre! pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback