'

vårkänsla!

Godkväll på er! hoppas ni har haft en bra helg för det har jag verkligen haft. igår runt 19.30 mötte jag Mina & Kelly vid konsum och köpte frukst och choklad. fixade frukten & smältde chokladen. kollade på melodifestivalen, danny skulle vunnit men looren var också duktig! efter det kollade vi på älskade tarzan. somnade runt halv 3. åt frukost på trappan idag, riktigt mysigt & nu är det äntligen vår. det känns så iallafall men det skulle inte förvåna mig om det kom lite snö snart igen. idag har vi bara chillat & sovit :) följde Mina en bit hem för en stund sen & tog med voffsen på en kvällspromenad. nu blir det spårlöst sedan sängen. PUSS ♥
bilden är från http://miinabrun.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback