'

Let me hold you for the last time. It's the last chance to feel again

hejsan! kom hem från värnamo för en stund sedan. dagen började med att jag vaknade vid 5 av att Xantho gick och pep. så myste med honom lite, riktig goseplutt! hade matte första timmen sedan hygien & sist servering. blev så arg för ingen gör någonting på serveringen, jag diskade sen gick jag vid 1 även fast vi inte var klara. har fan sämst klass helt plötsligt! usch fy och blä säger jag bara, är riktigt trött på allt och alla. raffe kom och hämtade mig & åkte en liten runda, sedan till stationen där jag träffade granis & pratade lite med honom. sen kom mamma och hämtade mig. sitter & fikar lite. lite senare kommer nog ellen hit en sväng, få se vad som händer ikväll! vi hörs PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback