'

take me to the moan

hallå ja! igår drog jag & ellen in till värnamo runt halv 8. åkte till evelina & josefin :) vd halv tio stack vi ner till hemmakväll & köpte lilte godis, sen var ute en stund. sen kom jonatan in till värnamo med, så vi lämnade josse hemma & åkte med jonatan istället :) åkte en sväng till bredasten! åkte runt överallt & ingen stans. hämtade simon & drog till danne där david & felicia var :) trevlans! skulle åka hem runt 1. men ellen körde hem evelina & sen hämtade hon mig. körde race med anton & simon och dom, gaalningar! kom hem runt halv 2 & somnade rätt gött kan jag säga. vaknade idag vid 8 & tog tåget in till stan vid 10. vilket u n d e r b a r t väder! gymmade med evelina & malin medans josse badade, illgött! kom hem & somnade direkt i sängen och vaknade för inte så länge sen, ska äta lite nu sen ner till evelina igen & fixa mig. ikväll blir club nordic med lite flickor! hoppas på goe kväll. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback