'

grattis till michelle ♥

hej på er! ligger i soffan och dör av huvudvärk. funderar på att sova en stund snart & hoppas jag mår bättre när jag vaknar :) dagen började med att åka buss längre än vanligt, det hade hänt en olycka så det var bilkö hur länge som helst. idag har jag varit i serveringen hela dagen istället för köket. kan konstatera att jag gillar köket mera, mycket roligare att laga mat. inte nog med det så var det fösta gången i skolan idag som vi va servitriser, självklart kommer det utländska som ska äta, 8 stycken. ännu värre var att jag fick ta hand om deras bord. men det fick bra faktiskt :) slutade tidigare också så mamma hämtade mig. puss på dagen!
grattis fina michelle! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback