'

FRIDAY IS MY FAVORITE

hej på er! vilken underbar dag alltså, är så superglad med! :D vaknade och bytte navelpiercing direkt i morse, har ju äntligen hållt 6 månader så nu är den riktigt läkt & fin! åkte in till skolan vid 8 och skulle ha matte, men den va inställd så annika kom och sa att vi kunde göra scones istället & få äta dom till frukost sen. hade ätit och fixat allt vid 10 och då fick vi sluta för dagen. gick på stan med sara en stund, sen satte vi oss i solen & chillade. tog bussen hem vid 12.15 eftersom det va den tidigaste. bytte om till bikini och la mig på studsmattan & solade för första gången i år! låg där ute i 2 timmar, redan fått färg men mitt ansikte ser mer ut som en prickigkorv haha! :d när mamma kommer hem ska jag in till värnamo & köpa en vårjacka som jag redan har kollat ut. senare ikväll kommer ellen & vi åker in till värnamo och träffa evelina & matilda. bättre fredag finns knappast! PUSS :D
lägger upp bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback