'

BALEN FIGY 2012

hej, just nu har jag sommarlov & det tacka jag inte nej till precis! :) slutade vid halv ett & gick på stan en sväng. hittade ett linne & dekoration till naglarna som jag ska försöka fixa imon. stannade kvar i stan & träffade evelina och kollade på balen. träffade även matte & mio men även anton bland folket haha. efter balen gick vi till sten stures där paul, haglund & linus var och snackade lite med dom. blir hästar som ett stort russin? haha dör! hemma efter en kalasdag med fina människor! imorgon ska jag sova exakt hur länge jag vill. lycklig tjej! PUSS :)
-
andreas :)
hanna & simon :)
marielle & åkersson :)
fanny & simon :)
malle & raffe :)
robert :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback