'

U N D E R B A R A F R E D A G

hhej! vilken underbar dag, det finns inga ord att förklara med :D vi åkte mot jönköping klockan 8 från åkanten. som jag skrev igår så skulle vi på "mini klassresa". vi åkte till Ödestugu flygfält där Jorma hade flygplan :) det började med att vi satte på oss en fallskärm sedan satte oss i planet. ni kommer få se någon bild här nedanför men fler finns på facebook. det läskigaste var påvägen upp i luften eftersom ett annan flygplan med motor boxerade upp oss. sedan bara svävade vi där uppe, steg upp till 800m höjd, gjorde 2 loopingar & fick till och med flyga själv. Jorma släppte allting och jag flög alldeles själv. det var verkligen en upplevelse & det bästa jag har gjort i mitt liv. ni anar inte hur roligt & underbart det var där uppe. var i luften och flög i 30 min ungefär, awesome! tycker lite synd om sara som mådde illa och fick åka ner efter 15 min. lätt att jag ska lära mig att flyga alltså! :') efter alla hade flugit grillade vi kyckling & korv och hade jättemysigt tillsammans. en dag man aldrig glömmer! ♥
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback