'

SÖNDAG

hhej på er! igår kväll orkade jag först inte åka in till stan så jag gosade ner mig i sängen & kollade på film istället, kollade på dumma mig. riktigt söt film haha! :) sen in till stan en sväng och träffade raffe, anton, petar, butte, axel, alle, tommy, adam, issa, sara & felicia. vaknade sent i morse & bara tagit det lugnt idag. städat & pluggat lite. har precis slängt ihop en tårtbottnen som vi ska ha imon till våran lärare som slutar. tråkigt att det alltid är den bästa som ska sluta. så han är värd en stor fet jordgubbstårta :) ska åka in en runda till stan nu och fixa massa färska bär. sedan vidare hem och hoppa i den nya onepiecen & kolla på film! tack för helgen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback