'

FREDAGSKVÄLL

denna fredagen ser verkligen inte ut som den brukar. kan bero på att folk förändras och att det regnar. har precis gjort nudelwook till mig själv & ska vara duktig ikväll. plugga, göra 2 inlämningar, städa & plocka i ordning på mitt rum, duscha, hoppa ner i onepiecen & kolla på film. ska även sova tidigt ikväll eftersom jag ska jobba imorgon. kanske inte uppdatera så ofta nu i helgen eftersom min mobil är på lagning så har en gammal hederlig knapptelefon så länge :) & det är inte så lätt att blogga via den men vi får se! man kan ju inget annat än att sakna den tiden som var förut, tittat igenom hela mitt gamla minneskort nu. jag saknar dig, min bästa kompis som jag en gång hade. det var då, nu är nu. det var ändå den bästa tiden. ha en bra fredag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback