'

JOBBDAG

hhej! har inte haft tid att skriva så får slänga upp ett inlägg nu innan jag ska sova. igår slutade jag vid halv fyra och efter det hämtade evelina mig på moppen utanför skolan :) åkte hem till henne & chillade. sedan vidare ut på mopparna med matilda och träffade robin, basse, alle & axel. åkte runt överallt och ingenstans. träffade även lite annat folk och hade en mysig kväll/natt med evelina, matilda, basse, alle, axel, raffe, fellan, sara, anton, butte, gogo, petar, robin osv :) kvällen avslutades hemma hos basse med gitarren & sång. ni är underbara! idag är det ju faktiskt Sveriges Nationaldag! började jobba vid 12.30 & slutade 20.00. är riktigt trött och har inte haft en enda lugn stund idag. jobbar ju i kaffestugan i apladagen & det är ju stort firande där så folk hela tiden & överallt, men roligt är det! kom hem och duschade, gjorde toast, inlämning & nu blir det dax för sängen så jag får lite sömn i mig och förhoppningsvis inte somnar på mitt nationella i engelska imorgon. godnatt ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback