'

Everybody want's happiness, no one want's pain, but you can't have a rainbow without a little rain

Hej på er! Min morgon började inte bra kan jag säga. Kom hem sent inatt & skulle upp tidigt. Vaknade vid halv nio av att klockan ringde men råkade naturligtvis stänga av den i sömnen och jag som skulle vara i stan på möte klockan tio. Vaknade vid halv tio av att mamma kom hem och väckte mig, var bara att klä på mig & åka in till Värnamo. Fick lite information om livsmedel vilket jag redan kunde eftersom jag går Restaurang & Livsmedels programmet. Fick även reda på schemat för sommaren, blir inget lov för mig iallafall men pengarna blir goa. :) Tog bussen hem 12.15 & åt frukost. Nu ska jag redigera lite bilder, fixa lite mat & efter det fixa naglarna (som jag fortfarande inte har gjort haha.) Ha det bra så länge! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback