'

DAG 3 - MINA FÖRÄLDRAR

Skulle egentligen skriva DAG 2 - Mina första kärlek. Men hoppar över den & tar DAG 3 istället för måste fixa lite kort till dag 2 haha. :) 
 
Jag ska skiva om min föräldrar vilket inte är det lättaste eftersom jag inte träffat min pappa på 7 år. Eller har ju sett han någonång men inte umgåtts. Min mamma heter Marie-Louise men kallas för Milo, hon är kortare än vad jag är (nej inte dvärg, haha).. Är glad över att jag har henne & att hon finns för mig och min bror när som helst, ställer upp osv. Hon är 43 år. Jag kan inte kalla henne för min mamma, hon är mer som en syster för mig. Kan bero på att jag bara haft henne nästa halva mitt liv. Hon har inte så lätt att bli arg, eller det finns ju gränser men det är bara att skratta lite så kan hon inte vara "arg" så länge till. Lätt för att skratta, precis som jag! Skratta är livet.. eller ? ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback