'

JORDGUBBAR ÄR LIVET'

hhhhhhej, är så jävla sur! :) nedåå inte alls. dagen började bra med att sova lääänge, mysigt som tusan!! åt en stoor fet tallrik med jordgubbar & gräddde, mumma. efter det somnade jag om & stack till stan och träffade Minabrun een sväng. köpte glass & jordgubbar och blev känd. kom någon tidningsgubbe och sa att vi skulle svara på veckans fråga och tog kort på oss så vi kommer med i tidningen wiiiho.. eller inte! efter det träffade jag min fina evelina och spelade massa piano :) mysigt värre! just nu sitter jag här och tjurar med tända ljus och musik, är uttråkad så det finns inte & vill inte sova :( tack för en underbar dag iallafalll! nu ska jag äta ännu mer jordgubbar och fortsätta tjura, som jag levt på i 3 dagar..du blir vad du äter.. då kommer jag bli en stor fet jordgubbe! slå det ni era tråkmånsar!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback