'

when my world is falling apart, when there's no light to break up the dark, that's when I, I look at you

Goodnight sweetheart! vaknade precis, min kropp mår verkligen inte bra. hade varit supersköönt att gräva ner sig ett tag, någon som hjälper mig? igår kväll sprang jag en sväng i värnamo med tjejerna, det gick bra förutom att jag fick astma-anfall! finns inget bättre alltså, nejusch! gjorde även ett väldigt bra fynd på JC, helt awesome. kom hem runt 19 & duschade, sedan kom ellen hit så sov hon här inatt också. idag var det faktiskt väldigt roligt på praktiken, vet inte varför haha det bara var så! :) slutade vid halv tre & väntade på att mamma skulle komma in till stan, skulle fixa en sak tillsammans. träffade även lilla fiafjutt på stan, snelchey :) kom hem & skulle plugga. det slutade med att jag somnade med boken i facet & vaknade av att jag höll på att svälja mitt tuggummi haha. ska gå & lägga mig och hoppas jag mår bättre imorgon. puss på er!
jag♥min deppmusik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback