'

I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

halllåja! :) vaknade av att mitt alarm ringde vid halv 7?! jag börjar inte förrän 9, men det hann inte jag att tänka på så tidigt på morgonen. gick upp & försökte få ut mamma från toan så jag kunde duscha, men hon övertalade mig att gå & lägga mig igen, så sov en timme, till halv 8. var nog halvt sovade & halvt vaken haha :) praktiken gick riktigt snabbt idag, kändes som jag kom dit & gick hem igen. såå skönt :) glömde säga att jag träffade ström & marcus igår på bowlingen hehe. slutade vid halv 3 & gick in till stan. sedan vid halv 4 kom mina in till stan & ci gick en runda. köpte en parfym & öronhänge. lägger upp bilder på allting jag köpt dom senaste dagarna men just nu funkar inte det med bilderna & så..:s mina kom hit igen för en stund sen, ska äta lite. sedan ut eller något. få se vad som händer, puss ! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback