'

Xantho ♥

Godkväll på er! ligger just nu på golvet och har precis fått valpisen att sova lite, jag är helt kär i honom! :') det har varit en riktigt chilll fredag. började med mattte, sedan med hygien & vi åt glass, chips & läsk haha. sen sist servering & vi gjorde typ ingenting :) slutade runt 13 & då var matilda utanför så vi gick till simhallen. bytte om och gick osudden i blåsten. kaoz! kom tillbaka och duschade&bastade. sen hem till matilda & slängde oss i soffan. gick sammanlagt runt en mil idag! sen kom mamma & ulla och tog mig påvägen hhem från örebro. dom hade hämtat valpisen, urgullig :') han är som en bebis, han låg och sov i min famn innan, så himla mysig! :) så fort man rör sig vaknar han, inte så konstigt han är orolig. men så himla fin! valpen heter Xantho som uttalas santo :) han hette det på stamtavlan så han fick heta det helt enkelt :) nu ligger han och drömmer & piper som satan, jag dör snart så sööt! :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback