'

i'm in love with an alien

igår var det första skoldagen på en månad och det var riktigt roligt i köket. jag var köksmästare, som tar emot beställningarna och ropar på alla vad dom ska göra :) men tråkigt när alla är så hhimla lata & bara står och prata. gör något iställlet! var hur glad som helst, så himla skönt. blev kallad "papegojan" men någon måste ju vara det med! denna tisdagen gick riktigt snabbt som är en bra början på veckan. sara gjorde min dag på naturkunskapen idag, du är så awesome & jag blir alltid glad av dig. är så glad att jag träffat dig! pusss på dig min vän. när jag kom hem slängde jag i mig lite müssli & kröp ner i sängen med världens huvudvärk. lyckades somna och vaknade runt 20. har precis kollat på top model sverige & ska lägga mig i soffan och ladda upp för imorgon. PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback