'

mysig dag kan man säga!

Torsdag: ellen kom & vi åkte in till värnamo, jag klippte mig. det blev bra men nästan ingen skillnad,  klippte bort det slitna & tunnade ur det. gick sedan på stan en sväng men hittade inget. sedan åkte vi direkt ut till farmor & farfar :) åt lite & sen åkte vi ut på isen & åkte snowracer efter furhjulingen, haha ellen ramlade av & snowracern bara flög..& gick sönder! buhuu :( hittade ett tefart som vi tog sedan istället :) när vi skulle sova kunde jag inte för det var dammigt & jag är allergisk, så gick bort till en annan stuga & skulle se om det var öppet men det var det inte, så gick in till farmor & farfar och sov på soffan. vaknade tidigt & var skit trött!

Fredag: vaknade runt 8 & åt frukost, sedan ut & körde lite på isen och testade ett isborr. runt 10 kom thorén & willliam :) lite senare kom joakim & emma ut med :) vi fiskade, körde fyrhjuling, grillade, fiskade ännu mer, åkte skridskor, körde bil på isen, åkte tefart & kneeboard efter fyrhjulingen(som man egentligen åker på vattnet efter båt)& hade allmänt mysigt med stålande sol och knallblå himmel. har haft fullt upp nu dom senaste dagarna så därför jag inte hunnit skiva. kom in vid 17.30 och hade varit ute i 8 timmar. men guud vad skönt det var, solbränd i ansiktet också och hur många fräknar som helst! william åkte hem runt 16 & thoren runt 21. jag & ellen åkte rakt in till värnamo & hälsade på lite folk :) kom hem vid halv 2 & la mig vid datorn en stund, sen somade.
ja, man bruka väl åka på vattnet?
thoren = slav? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback