'

flickan från det blå

idag är det första dagen på lovet..och jag tycker det suger med lov! förutom att man kan sova hur länge man vill förstås, men i övrigt är det faktiskt rätt tråkigt med vinterlov men sommarlov tackar jag inte nej till :) vaknade runt 11 idag & gjorde frukost, sedan tog jag på mig skorna och gick ingabo-rundan, idag igen & det kommer förmodligten bli varje dag detta lovet. så underbart att vara ute i detta underbara vädret! :D kom in & gjorde kycklingsallad, duschade och fixade lite. kollade mig i speglen, ohnej! solen börjar ta fram mina fräknar! buhuu :( borde plugga lite med egentligen, men är det lov så är det & då orkar man inte sånt.. :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback