'

mina brun är min vackra vän hehhe

I morse var bussen 10 minuter försenad, inte nog med det så när jag kom till bowlingmagasinet så var dörren låst. det var nog meningen att jag skulle frysa ihjäl just denna morgonen, men jag klara det för den här gången! kom hem vid 15 & mina kom till mig, så länge sedan sist så nu var det verkligen på tiden :D har spelat lite kort haha, ska ut nu & åka lite skridskor eller något. få se vad det blir :) köpte ett par skor igår & en tröja, lägger in bilder senare någongång när jag orkar & har tid. har inte en aning om vad jag ska göra i helgen, kommer ruttna bort som vanligt. tänke om ni vill veta liksom. PUSS
MIN FINA KOMPIS MINA BRUN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback