'

i'm happpy again

Goodmorning! vaknade för en stund sen & ska snart upp och äta frukost. är hur trött som helst & ont i halsen, så blir noga att bo i sängen idag. kom hem från värnamo igår efter tolv. hade en mysig kväll med pojkarna! började med att mensjonatan hämtade med runt 18, så åkte vi till dannes lägenhet. men han va inte hemma, utan simon "bor" där nu lite eftersom han inte har någon egen lägenhet för tillfället. vi dunkade musik & chillade. simon sprutade ner mig med en sådant "luktspay"  man har till toan, luktade gott..verkligen! sedan åkte vi en sväng & mötte philip och ronja. åkte runt & pratade mest, trevligt! :) sen körde anton & simon, adam & adde till skillingaryd & vi andra väntade i värnamo. sen tog det 1000 år för dom att komma tillbaka & jag och jonne var utanför anton och väntade på dom, frös ihjäl kan jag säga. kanske en anledning till attt jag har ont i halsen. buhuu :( men dom var för sega så vi började gå mot simon för att åka hem (bilen var där). självklart när vi är framme & känner inte en enda kroppsdel på kroppen pga att det var -20 grander ute, självklart kommer simon & anton precis då, bra tajming! tack för kvällen grabbar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback