'

det krävs två för att kunna förlåta

hejsan! igårkväll gick jag & mina ut och träffade patrik, granis & makka. trevliga grabbar! vaknade idag vid 10 & åt frukost, sedan körde min bror mig till farmor & farfar som kom hem från thailand inatt. fick 2 armband, fääjna :) farmor fixade & sydde upp min fina pyjamas hah! sedan åkte jag skridskor på sjön & farfar körde fyrhjuling som en gaaalning. sen gick han in & jag körde en stooor runda, så himla kul när det går fort! åt lite & sedan åkte till värnamo & sedan hem. åt semla & nu ska jag hoppa in i duschen. fixa mig lite för sen kommer jonne & vi åker in till simon hehe. lägger in bilder imon när jag har tid, allting dampar :( puss på er allihopa hihi! ♥

bara så ni vet, JAG har världens bästa FARFAR! världens bästa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback