'

det här är vad jag kalla för livet

Godmorgon dåva! ;) igår var jag ute i stort sett hela dagen, ute på isen med farfar & hans bror. skitmysigt! :) åkte ut med fyrhjulingarna vid kl 13 & satte ut angeldon, så vi anglade. var ute på isen till klockan 18, men det var rikigt kallt. pimplade lite, körde fyrhjuling för att hålla varmen, konstigt nog blev man varm när man körde trots att det blåste. åkte in till stugan & bytte om en gång med för det var så kallt. fick bara en lite firre, en gös! som vi ska ha till middag idag, :) åkte & handlade igår kväll med en sväng, annars gjorde jag inte så mycket mer än att frös hela kvällen. fick & la mig rätt tidigt, rikitgt skönt!
ikväll åker jag hem någongång, ska nämligen till sjukhuset imorgon tidigt på morgonen & lite senare klippa mig. allt hår kommer att försvinna, det har blivit såå långt & riktigt tjockt nu, såå ska jag klippa mig så finns det inget kvar sen, buhuu :( blir ledsen varje gång jag klipper mig haha, hatar det. bara jag som inte vill klippa mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback