'

And when you're needing your space ,to do some navigating .I'll be here patiently waiting to see what you find

hellu! idag var det sista dagen på praktiken, gyttt men ändå lite tråkigt :) har sprungit som en jude idag, hur mycket folk som helst på lunchen idag, över 200 pers som skulle äta, usch!! slutade vid halv tre som vanligt & tog bussen hem. ångrar att jag just tog DEN busssen haha! :) ska ta på mig skorna och gå ingabo-rundan, sedan hem och duscha & fixa mig lite. ikväll blir det bowling som bra start på lovet, eller på helgen rättare sagt. uppdatera ikväll när jag kommit hem igen. om en stund kommer väl ellen till mig med, som jag inte sett röken av på jättelänge, efterlängtad människa! :d bäst jag palla mig ut nu innan det blir mörkt, annars dör jag. PUSSSSSAR
jag saknar dig evelina, my angel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback