'

-


Kommentarer
bella säger:

fy vilka minnen vi har tillsammans. de är bland de bästa som finns! får tårar i ögonen när man tänker tillbaka på dem, jag saknar dem och dig så otroligt mycket! så mycket vi skrattat, gråtit, varit arga och allt tillsammans. förr gjorde vi verkligen allt tillsammans och det är så det skulle vara nu med. det är så det skulle bli. vi skulle varit mer under hösten men ingen av oss hade tid. vilket är så otroligt synd för i vissa perioder, framförallt december månad har varit en pina för mig. då hade jag behövt lite skratt, för du får mig alltid så glad. det spelar ingen roll vad för humör man är på du får en alltid så jävla glad.

kommer du ihåg när du va hemma hos mig och jag låg i sängen, du på golvet och vi bara låg där, skrattade åt ingenting utan bara skrattade. så otroligt härligt är det att umgås med dig. men samtidigt så kan vi har växt ifrån varandra med tiden, vilket är riktigt synd. vi kanske har nått den punkten då vi inte vet vad vi ska göra med allt och med oss. jag har ingen aning mer än att jag saknar dig så otroligt mycket & att jag älskar dig. <3

2012-02-01 | 13:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback