'

Traktorer finns inte..

Haft en mycket trevlig kvällen med 3filurer & dött av skratt att traktorer inte finns. Fin ny grupp på Facebook. Kom precis hem och har krypit ner i min mysiga nybäddade säng, så mysigt att krypa ner med rena lakan, vågar inte sova. Ska vara uppe till 02.12 för att se om något händer, usch hatar det! O jag är på lättskrämd också :( Äntligen får jag sova i mitt rum iallafall, så slipper tvrummet som hela våran gran täcker. Bara min fondvägg som fattas, men hittar ingen fin så får se hur lång tid det tar innan vi tapetsera, så tråkigt o alla är på fula :( Ska försöka hålla mig nu, även fast mina ögon stängs igen hela tiden. Få se om vi lever om en stund, hörs lite senare isf :*


jag är världens lyckligaste med dig <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback