'

tacomys & filmkväll!

hallo :) jobbade till 21.30 idag sen hämtade Anton mig & vi åkte och handlade för kvällen. åkte hem till mig och sen kom Adam & Ellen hit. dom fixade tacos medans jag hoppade in i duschen, det blev chokladpudding med grädde & vindruvor till efterrätt. ligger i soffan & är dödströtta allihopa och vi ses på film. Modig heter den :) hoppas den är slut snart så jag kan få sova bredvid min älskling inatt igen, 4månader <3<3 & Ellen sover här inatt också, mys!! blir att jobba några timmar imorgon också, börjar vid 12. orkar egentligen inte för måste plugga & ska även baka lite. måste sova snart, så vi hörs imorgon. puss på er & godnatt! :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback