'

Söndagsmys med fina vänner!

Äntligen ligger jag nergosad i min mysiga säng efter haft en mysig kväll. Innan hämtade fläpp & Simon mig, vi hyrde film och åkte till Anton. Gjorde varm chokladmjölk med grädde & mashmallows, gottie! Låg i soffan & kollade skräckis som sög & hade mysigt! Fläppi gillar att ha grädde i håret iallafall haha fint :d runt 22 drog dom hem & vi låg och pratade lite & hade mys. Kom hem för en timme sen ungefär, kommer inte kunna sova på länge, så lär vara död imorgon, gött de! Och kan fortfarande inte sova på min arm pga sprutan i fredags, tycker det borde försvinna snart. Ska sätta på lite musik & försöka sova nu. Sov så gott, tack för mysig kväll! Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback