'

pizzamys med mina pojkar!

Hej på er! Förlåt för kass uppdatering men har inte hunnit redigera bilderna jag tog innan på de jag köpte eftersom Anton & Adam haft min data nästan hela kvällen haha. Har haft en myskväll med mina små pojkar hemma hos mig. :) Adam sov innan i soffan så passade på att bara vila och mysa då. Sen åkte jag o han och handlade till pizza & gjorde det till oss tre, mums :)! Har bara tjötat, lyssnat på musik, umgåtts & haft mysigt hela kvällen. Precis så som man ska göra ta vara på den sista tiden på detta året. Har precis duschat jättelänge och ska krypa ner bredvid älsklingen som sover här inatt igen. Har glömt helt hur många nätter vi sovit tsm, älskar dej mest gubben! :* Han fyller år den 1 januari också hehe bra tajmning med fest! Ska sova nu för ska upp imorgon o träffa Adam ute o fixa raketer för tredje gången detta året, men nu får dom vänta till tolvslaget. Har inget mer att säga just nu mer än att bilderna slänger jag upp imorgon & ska sova jävligt gött nu för är helt död. Kommer bli mke jag ska hinna med imorgon, få se om jag hinner allt. Sov så gott sista natten på 2012, jag somnar iallafall lyckligast i världen :D Puss på er där ute! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback