'

Myskväll med fläpp & Simon!

Hellu :) haft en supermysig kväll med mitt hjärta & min familj. Fick massor med fina saker, bilder kommer imorgon. Har varit vid Bilprovningen ett bra tag nu med fullt av folk. Just nu blogga jag från älsklingen mobil & är påväg till Simon och lille fläpppi. Ska upp vid 7 imorgon och vara utanför Elgiganten vid den tiden för det är mellandagsrea,folk är galna. Ska fixa ett ps3 till Anton hihi :)

Skrev detta inlägget innan med kunde inte lägga upp de så nu är jag, fläpp & Simon hos mitt hjärta och se film & äter chips. Myyys :) kommer nog somna så vi hörs imorgon, är verkligen inte taggad Att gå upp så himla tiden men man får offra sig ibland. Nu ska jag inte missa filmen, puss på er. Hoppas ni haft en bra julafton som jag! Nattinatt! ❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback