'

Mysig torsdagkväll!

Nuu är jag här igen & ska skriva en snabbis om dagen.
Träffade Anton i morse & följde med honom till lilla krogen när han hade lunch, sen körde han mig till skolan lagom till min lektion :) Gick hem efter jag slutat, så kom min bror & Emma och plockade upp mig och vi åkte vidare ut till farmor & farfar. Åt lite gott, bytte julklappar & hade allmänt mysigt. Bruka aldrig byta julklappar såhär tidigt men dom åker till Egypten imorgon & är där i 2 veckor så träffar inte dom mer detta året. Hoppas ni får en fin semester !! Kom hem runt halv åtta. Så kom Daniel & Basse och hämtade mig i Antons bil & vi drog hem till honom. Legat och degat i sängen medans dom fixat musiken & jag pluggat lite. Precis ätit en risifrutti & druckit redbull haha varför ?! Kommer aldrig kunna somna nu.. Måste upp tidigt imorgon så jag hinner fixa lite innan skolan, så kommer älsklingen hit & kör mig till skolan. Äkta laatmask är jag hehe! Nu måste jag försöka sova. Sov så gott & godnatt. Puss på er finisar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback