'

Mysdag med mitt allt!

halloj (: haft en helmysig dag med mitt hjärta & mamma i Växjö. Fixade skor till honom, sen fick jag med mig 2tröjor & 2 jeans sen. Bild kommer imorgon. Åt sen kinamat på vårat ställe, typ stammisar(a)? Adam & Saga hämtade oss precis när vi kom hem runt 18. Köpte massa raketer på citygross som vi har lekt med hela kvällen. Även skjutit raket på saga när hon skulle kissa bakom bilen haha, orkar inteeee! Drog hem till Anton o spelade ps3 en timme eller något. Kom hem för en stund sen & åt julskinkemacka, yummie. Så kul att vara ute o åka runt hela kvällen, men samtidigt ha roligt. Precis som förut! Mina vänner är dom absolut bästa, fuck resten! Har precis fått lyxig massage av älsklingen, inatt sover vi hos mig. Håller inte reda på hur många nätter vi sovit ihop i rad nu. Det är iallafall de bästa som finns <3! Ska klia honom på ryggen lite nu som han tjatar om hihi, söti :) Världens gulligaste pojke, promise! Är så glad att jag har dig, lyckligaste tjejen på detta jordklotet! <3<3


1. Kinamaten, mums!
2. Bygger egen bomb hihi :D
3. Bomben, färdig för att sprängas.
4. Ja så såg burken ut efteråt haha dog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback