'

Jullov

Hej på er! Vi överlevde natten så vi måste räknas som odödliga hihi :) Firade min lillkille med frukost på sängen i morse & med lite lyx så fick han en macka också, så snäll jag är! Har passat Aska idag också. Vaknade runt 8 & åkte ner till skolan, trots att jag redan har jullov, träffade Sara en snabbis & bytte julklappar, mysigt! Fick 2 & öppnade en, ett jättefint halsband. Kan lägga in bild på det sen! Men alla mina bilder kommer vara suddiga för de har hänt något med min kamera så det är helt cp xd Skulle egentligen till växjö med Evelina men blev ändrat. Älskar verkligen dagar som denna, bara få gå runt i myskläder & slippa tänka på va klockan är. Jossan kom precis hit så ska mysa & se på Nu är det jul igen 3, som går på tv. hööörs ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback