'

Julbord i Apladalen

Go'kväll på er! Haft en jobbig men rolig fredag på jobbet. Haft 80 + 50 personer som åt julbord. Så himla mysigt! Jag klädde även granen som vi hade inomhus, lite julkänsla fick jag allt. Och ännu mer imorgon när jag ska på Jul på Liseberg. Slutade runt 23 & Anton hämtade mig. Ligger hemma i hans soffa med tända ljus & myser. Är helt slut i benen efter kvällen, efter allt springande. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen & sova go'ast i världen! :* Ska upp tidigt imorgon så här blir det bannemej ingen sovmorgon. Hoppas ni med haft en bra fredag. Sov så gott så hörs vi imorgon. Pusss&godnatt ♥
 
Vit skjorta & slipps. Fiiiiiiijna grejor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback