'

It's friday night

Halloj! Kom precis hem från älsklingen, ledsen & trött. Ville inte åka ifrån en ledsen älskling för han inte ville sova själv. Förlåt bebis! :( Hoppas du vet iallafall att du är den bästa som finns!<3<3 Var ute och gick innan med jossan, träffade min fina Evelina, basse &axel. Sen hämtade Adam mig och vi åkte till bilprovningen, åkte med älsklingen hela kvällen, även träffade min ängel en stund till<3 älskar dig hjärtat, du är stark! sen handlade vi & myst hos honom. Frågan är vad jag gör vaken såhär sent när jag ska åka till Ullared vid 8.30 imorgon! Smart tjej. Är hungrig men orkar inte fixa något att äta, ätit en toast på hela dagen, bra jobbat! Dags att sova, John blund kommer nog alldeles strax, nattipuss <3



jag är ingenting utan dig <3<3


Kommentarer
Din Anton säger:

Älskar dig över allt! Är inget utan dig heller!!<33:*

2012-12-22 | 01:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback