'

It sucks to be sick

Idag blev det att vara hemma, hade ingen röst när jag vaknade plus gör ändå ingen nytta i köket med denhär förkylningen & hostan som jag fått, allt blir bara 300 gånger jobbigare. Vaknade runt 9 idag & låg kvar i sängen läänge. Runt halv tio knackade det på dörren & blev överraskad av min plutt. Hade en mysigt morgon iallafall :* Gick även ut en liten runda innan, vi hämtade daniel & körde honom till sen bil. Sen åkte jag hem och gick ut med min voffe. Han är sååå glad i snön, han skuttar runt som om det vore hur mysigt som helst, trycker ner huvudet i snön precis som om han gräver efter gräset haha, mitt fina snömonster! Just nu ligger jag i sängen igen & ta det lugnt..som jag nog ska göra resten av dagen. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback