'

Godnatt & Sov Gott :)

Gokväll på er! I morse kom Ellen till mig, eller till Antons lägenhet. Vi åkte och köpte lite saker & sen bakade lussekatter, gröna & gula haha:) Alla bilder från helgen lägger jag upp imorgon, då har jag tid. Så glöm inte kika in då! Lagade även mat & hade mysigt :) mina mysiga fina vänner! Sen ikväll stack vi till Bor en runda & träffade några saknade vänner! love :) Kom tillbaka till stan runt halv nio & åkte till Anton, Adam & Daniel hemma hos Anton. Kollade på stuga till fjällen & bokade men nu vet vi inte hur det blir eller vart. Vi får se imorgon vad det blir! Ska sova nu och upp tidigt imorgon, förkyld och död som jag är. Pussgodnatt på er! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback