'

Fredagsmys med my love!

Hej igen! Precis kollat klart så Xfactor, Awa vann & det var hon absolut värd :) Gick på stan innan o fixade lite julklappar som jag skrev i förra inlägget, sedan körde Anton hem mig eftersom det var svinkallt. Kom hem runt 14 & målade mitt rum med mamma :) Runt 18följde jag med henne & handlade och sen kom Anton till kvantum så handlade vi också xd. Har inte gjort någonting ikväll, lagat mat & kollat på Xfactor bara & tagit igen allt mys jag missat alla andra dagar :* Haft världens mysigaste fredag med andra ord! Ska dra hem till mig & hämta lite vill saker och sedan vidare ut en runda. Ska inte vara ute sent idag eftersom jag har fått med Anton till Ullared imorgon haha. Blir en snabbis på förmiddagen eftersom jag börjar jobba tio 16.30. Nu ska vi hem till mig. Få se om jag slänger in ett godnatt-inlägg. Hoppas ni också haft en mysig fredag! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback