'

emo-åsa is here!

hej dålig uppdateringen va de här ja, förlåt! sov hos bebis igår igen, de enda som står här på bloggen känns en som xd fick iallafall frukost på sängen, gott! Låg i sängen tills typ 13 & såg på Rasmus på luffen haha:) kom precis hem till älsklingen med han & Daniel. var nere på stan en runda, fixade handledsskydd + större väntar så dom får plats i vantarna. Tänker inte lära mig snowboard utan skydd eftersom man ramla så mke och självklart kommer jag bryta något annars haha! Fick även med mig ett par nya uggs som verkligen var ett måste! kan inte ha mina rosa små älsklingar när det är blött & slaskigt. ska ligga och tjura i soffan som resten av dagen, har verkligen vaknat på fel sida idag :( orkar inte med någonting! hoppas ni ha en bra och iallafall! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback