'

Du håller mig levande, A ♥

Hejsan hoppsan. Kom in för en stund sen, var ute en stund och tog frisk luft trots att jag varit hemma från skolan idag. Åkte runt lite med Anton & Adam och sen gick hem från coop & köpte C-vitamin, citrondricka & mjölk påväg hem. Blir förmodligen skola imorgon trots att jag inte känner mig friskare, men palla inte heller att frånvaron blir så hög. Sover för tillfället i tvrummet eftersom jag rensade ur mitt rum innan & ska börja måla, tror inte det blir min NewYork tapet som jag vill så. Känns rätt onödigt att lägga dom pengarna på en vägg. Vem vet hur länge jag bor hemma osv. :) Ska försöka sova nu och hoppas vara piggare imorgon. Sov så gott! Puss :*










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback