'

Godmorgon lördag!

Godmorgon på er! Är verkligen skittrött & har skitont i armen av sprutan jag tog igår. Kunde inte ens ligga på den sidan när jag skulle sova, ooorkar inte! Slutade jobbet senare än va jag trott igår, men kul hade vi! Lisa körde hem mig & då va plutten redan här. Vaknade vid 8 av att han stack till jobbet. Var mer död än levande då haha. Nu sitter jag & vänta på tt baguetterna ska bli klara i ugnen.Äta lite snabbt & sen möta Evelina nere på stan, måste fixa lite till utan julklapparna. Kommer nog inte hinna skriva så mke mer idag heller eftersom jag jobbar vid 16.30. Hoppas på en lugnare kväll! Hörs ikväll puss :)  
 
Igår var jag & ellen supersnälla & pyntade med en gran hos fjanis (a) Frans är hans namn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback