'

@ älsklingen

Haft en mysig kväll med min efterlängtade båt, Adam & Anton. Jag & Ellen träffade Evelina en stund, sen åkte till Anton. Han var helt utslagen efter allt stress på jobbet så jag var extra snäll idag. Diskade allting & sen gjorde jag och Ellen lasagne, det blev så himla gott! Vilka mästerkockar ;) Stack ut runt 22 och åkte en runda, sen hem till mig en snabbis. Älsklingen ligger & snarkar som en bebis bredvid mig, min lilla mysis :* Inte så konstigt eftersom han ska jobba imorgon. Just nu kolla jag på American pie som är på 3an på tvn. Slocknar väl också snart pga min huvudvärk så ska stänga av tvn. Ska somna med ett riktigt stort leende på läpparna eftersom det Bara är en vecka kvar tills vi åker. Sov så gott :D Puss! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback