'

Äckliga människor i Värnamo

Godmorgon! Vaknade runt 11 eftersom det va någon fining som ringde till min mobil..som alltid råka väcka mig på mina sovmorgonar :( 4:e gången nu tror jag haha :* Ligger fortfarande i sängen & ser bara hur sön yr omkring utanför mitt fönster. Det slutar aldrig att snöa, wiiie :D 
 
Bara för ditt liv suger betyder inte det att du kan trycka ner mig. Jag vann denna gången & du förlorade. Förstår mig inte på människor som säger att dom släppt det men ändå fortsätte hålla på haha, försök att förstör vetja! Kommer nog gå sååå bra, :) Kääärlek tilll mina underbarrra hatare & som bara vill snoka :D Skratta. är det ordet som alltid passa in! 
 
Haha dessa människor i denna världen alltså! :D Ni är ju för gooa! Nu ska jag ta mig upp ur sängen, äta lite, duscha & fixa kläder till jobbet. Sen ner mot skolan vid kl 14. Så mysigt att gå i all denna snön. Love it! Hörs ikväll för hinner förmodligen inte uppdatera innan de. Pusss ;) 
 
 
Längtar till den 3 Januari då vi drar iväg till detta underbara ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback