'

23.18

Äntligen ligger jag nyduschad i sängen, vilken låång dag de har varit! Slutade franskalektionen vid halv fyra & gick till Kaffestugan i Apladalen. Bästa jobbet & absolut de mysigaste! Gästerna kom vid halv sex & jag fick sluta vid 21. Åt julmat till kvällsmat innan jag gick hem, så gott men man blir ju för mätt. Kommer vara trött på julmat innan julen ens är här haha. Anton kom iallafall & hämtade mig, åkte runt lite & sen lämnade han av mig hemma hos mig. Du är världens bästa <3! Duschade för en stund sen, även pluggade lite franska som jag har till imorgon & nu ska jag strax stänga ner datan & sova. Känner att jag kommer slockna på en gång. Riktigt trött tjejjj. :) Hoppas ni haft en bra torsdag. Vi hörs mer imorgon. Godnattpuss :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback