'

TA MIG TILLBAKA I TIDEN

hhej, här va det bra uppdatering jaaa! i torsdags jobbade jag & åkte till Öland med Anton, Raffe & Butte. träffade Luis & badade i havet, underbart varmt! efter det gjorde vi hamburgare & hade mysigt. plockade sedan ihop det sista från festivalen & tog med ljudet hem till Värnamo. igår jobbade jag också, så kom evelina på en fika som jag bjöd henne på, saknade tjejen! runt 20 kom Evelina till mig & vi åkte till hyltan för att grilla & ha det mysigt. efter ett tag kom Anton också. utan mig hade dom inte fått någon mat, mohah :) grillamästarN på hög nivå :D kom hem runt tolv. jobbade idag också, sista dagen som jag har schema på, riktigt tråkigt! längtar stort till lönen kommer! slutade 19 idag & blev hämtad av mamma som hade tacos klart när jag kom hem. sedan in i duschen & nu myser jag i onepiecen, kan inte bli bättre! 
 
Här är massa bilder från Öland & Grillning!

Kommentarer
@wernamo säger:

Tack för hjälpen!

Svar: tack själv! :)
ååsa carlsson

2012-09-25 | 17:38:28
Bloggadress: http://www.331wernamo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback